شرایط و ضمانت استفاده از آموزش های سایت ایران مزاج چیست؟

شما با تهیه آموزش های سایت ایران مزاج با شرایط و ضمانت درج شده در این صفحه و توضیحات هر آموزش اعلام موافقت خواهید کرد:

نکات عمومی دوره ها:

۱- پاسخ به سوالات:

ما خود را متعهد به پشتیبانی و پاسخ به سوالات افرادی می دانیم که تا زمان انقضای گارانتی از دوره های ما استفاده می کنند.

۲- امنیت اطلاعات:

سایت ایران مزاج امنیت اطلاعات کاربران خود شامل اسم و شماره تماس و ایمیل را حفظ نموده و منتشر نخواهد کرد.

۳- دسترسی به محتوای دوره ها:

امکان دانلود مجدد محتوای آموزش ها، تا زمان انقضای ضمانت دوره ها امکان پذیر بوده و پس از این مدت تعهدی در این خصوص نخواهیم داشت.

۴- پرداخت بهای آموزش ها:

دوره های سایت ایران مزاج فقط مخصوص فرد و خانواده فردی است که بهای مالی آن را پرداخت کرده است؛ و انتشار و استفاده رایگان از آن مجاز نبوده و قابل پیگیری است.

۵- پرداخت تکراری:

سایت ایران مزاج تعهدی در قبال بازگشت وجه برای پرداخت های تکراری که جهت عدم دانلود کردن آموزش ها یا عدم دسترسی به حساب کاربری انجام شده است ندارد.

۶- پرداخت برای دیگران:

استفاده از ضمانت محصولات آموزشی ما فقط برای فرد پرداخت کننده فراهم بوده و سایت ایران مزاج تعهدی برای واریز وجه به حسابی که با شماره کارت و یا اسم پرداخت کننده متفاوت است ندارد.

۷- اعتبار هدیه کیف پول:

مبلغی که به عنوان هدیه به کیف پول سایت شما اضافه می شود، قابل برداشت نبوده و چنانچه آموزشی با آن تهیه شود، شامل ضمانت و لغو سفارش نخواهد بود.

نکات اختصاصی هر آموزش:

(جهت کاربران ساکن ایران)

۱- دوره سته ضروریه:

ضمانت ما جهت رضایت مندی از محتوا حداکثر تا ۷ روز پس از تهیه دوره بوده و برای افرادی قابل استفاده است که قبلا از ضمانت هیچ کدام از ۷ دوره سته ضروریه استفاده نکرده باشند.

۲- دوره زندگی:

ضمانت ما جهت اثربخشی محتوا حداکثر تا ۱۸۰ روز  پس از تهیه دوره و عمل به تمرینات بوده و برای افرادی قابل استفاده است که قبلا از ضمانت هیچ کدام از آموزش های جنسی ما استفاده نکرده باشند.

۳- برنامه اندروید ترک خودارضایی:

ضمانت ما جهت اثربخشی محتوا تا حداکثر ۴۰ روز پس از تهیه و عمل به تمرینات بوده و برای افرادی قابل استفاده است که قبلا از ضمانت هیچ کدام از آموزش های جنسی ما استفاده نکرده باشند.

۴- افزایش قد کودکان:

ضمانت ما جهت مشاهده نشانه های اثربخشی محتوا حداکثر تا ۹۰ روز پس از تهیه دوره و عمل به تمرینات بوده و برای افرادی قابل استفاده است که قبلا از ضمانت این آموزش استفاده نکرده باشند.

۵- آموزش کاهش اشتها:

ضمانت ما جهت اثربخشی محتوا حداکثر تا ۷ روز پس از تهیه دوره و عمل به تمرینات بوده و برای افرادی قابل استفاده است که قبلا از ضمانت این آموزش استفاده نکرده باشند.

۶- کاهش شهوت:

ضمانت ما جهت اثربخشی محتوا حداکثر تا ۴۰ روز پس از تهیه دوره و عمل به تمرینات بوده و برای افرادی قابل استفاده است که قبلا از ضمانت هیچ کدام از آموزش های جنسی ما استفاده نکرده باشند.

ضمن تشکر از شما، هرگونه سوال و ابهام را می توانید از ما بپرسید.